Omu’ Legumă mănânCĂ CĂcat bio și dieta ” coadă la covrigărie ” și

   “Vai, Kimi, zi-mi și mie ce mănânci ca să si 6 pack? Eu mănânc sănătos, doar legume și fructe, fără carne și brânză d-aia…am 45 de kg și vreau să slabesc să am abs. Mulțumesc :* “
   Deja mi-ai confirmat că ești prost informată, dacă nu chiar proastă, și probabil ai eating disorder. Dragă anonim, nu știu cine ți -a spus că te îngrașă carnea sau că pentru a avea ” 6 pack ” trebuie să ai un anumit număr de kilograme  (trebuie doar să ai un body fat level mic, asta NU înseamnă că nu trebuie să mănânci carne, din contră ).     Mușchii abdominali sunt fix ce auzi, MUȘCHI, ori mușchiul are nevoie de TOȚI nutrientii (proteine,grăsimi, carbohidrați ) găsiți într-o dietă NORMALĂ, fie ea mai bogată în anumiți nutrienti…Dar în niciun caz, privată de ceilalți. NU SUNT expertă în nutriție și mănânc, în principal, alimentele care îmi dau orgasme gastronomice, practicând moderația. Moderația nu înseamnă înfometare, înseamnă bun simț și un nivel minim de aritmetică ca să îți calculezi BMR-ul și cât consumi zilnic în funcție de activitate.

image

  Dacă tu alegi să arăți că o salcie plângătoare, atunci NU te plânge că ești plată, nu ai abs și ai o stare generală proastă. Lipsa nutrientilor duce la alte probleme de sănătate, hormonale la femei, cardiovasculare, etc, și tu nici nu realizezi în timp ce-ti rumegi iarba din farfurie. Salata este o garnitură, trateaz-o ca atare…sau dacă esti Master-fără-chef,poți să faci o salată consistentă, da, asta înseamnă carne și grăsimi.
   Sunt de părere că nu trebuie să impui altora modul tău de viață sau gusturile în materie de mâncare, o fac doar dacă îmi cere cineva sfatul sau opinia umilă. Ori eu nu am ce discuta, fizic este imposibil, cu un vegan fanatic. Este ca și cum ai încerca să convingi o “babă pupătoare de moaște și înconjurătoare de Biserici” că ceea ce face, din punctul meu de vedere, este inutil și că nu asta te face “un om bun”.

image

   Ceea ce nu realizează mulți oameni, șocați de comportamentul agresiv al veganilor, este că ei din asta fac bani…Un fel de Martorii lu’ Ceapă. Problema este că reușesc să inoculeze ideea de “sănătos” și militează împotriva “cruzimii animalelor” deși ei sunt niște hipstari cu basini de ploşniță, îmbrăcați în blănuri și piele naturală …care ghici ce? Sunt făcute din aceleași animale pe care, chipurile, le protejează. Pute a ipocrizie mai rău ca basinile din Centrul Vechi.
  Apropo de Centrul Vechi și de basini, a devenit locul unde la masa ta,când mănânci ca un om normal, poate să vină un hipstăr lățos, sa-si fluture pleata îmbâcsită în mâncarea ta, spunându-ti cât de “naspa și fără sentimente” ești pentru că îl mănânci pe Gigi Puiu’, sau Ion Scrofu’.
Dă-te-n pizda vegană a lu’ doamna scroafa de mă-ta, mănânc ce vreau, cum tu mănânci cacăt, așa mănânc si eu lapte,carne, brânză, ouă, cu poftă.

   “O să vezi tu că te îngrași de la atâta carne, și colesterol mărit!!! Mai bine mergi pe o dietă vegană! , zise veganul, în drum spre covrigărie, vorbindu-ti despre dietă.
  “Și noi mâncăm proteine, vegetale, din soia, le găsiți la magazinele noastre bio. Deci nu ie chear ashea!” – Nu e chiar așa, pentru că NU E ACELAȘI LUCRU. Nu poți înlocui cu nimic proteina animală, cum nu poți înlocui neuronii voștri pierduți din lipsa proteinei.

image

    Magazinele “bio” sunt cea mai tare țeapă a secolului 21, găsești conserve de mazăre la doar 35 RON, un preț triplu față de market-urile “plebeilor” doar pentru că are eticheta “Produs ECO/BIO”.
Pentru un portofel sănătos, vizitați magazinele BIO, garantam ca portofelul dumneavoastră va slăbi cu cel puțin 200RON. Am mai spus fraza asta, și o să o repet ” Prost nu e cine cere, prost este cine dă! “,
și vorba aia…Să tot fie vegani proști, mai multe locuri de muncă pentru noi, carnivorii.

image

Această pungă este BIO, recomand veganilor! 🙂

Leave a Reply

