De ce nu e bine să porți haine cu sau de la răposatu’ fără să știi cine a fost

…Mai ales dacă arată ca abia scăpați dintr-o bătaie cu câini sau GTA.
Am văzut mulți tipi/tipe mișto cu tricouri Nirvana (de exemplu), având un tatuaj cu Nirvana , primul instinct a fost să mă duc să dau bro fist cu persoana respectivă, dar mi s-a rupt filmul când i-am arătat tatuajul și a rămas șocată “Wow, cum dracu’ să îți tatuezi o firmă de haine pe antebraț ?”, pe bune?? Înțeleg să nu știi trupa pe care o porți, dar să faci mișto de mine fiind prost și prost-informat e deja ipocrizie maximă.

image

Măcar fii sincer/a, cum a fost un nenea șantierist când l-am întrebat dacă îi place Rammstein ( având un tricou cu trupa asta ), omul mi-a spus “Ah nu știu ce e ăsta , Rammstein, dar e fain tricoul “. Astea sunt cazurile “fericite”, în majoritatea cazurilor persoanele se dau mega fan boys/girls și nu îți pot enumera 3 piese, darămite biografia trupei.
“Ăla de a murit la 20 de ani și avea bani și trupa aia marfă !” – Kurt Cobain, Nirvana
“Ăia cu măști, gen, horror ,costumați de Halloween!” – Slipknot
Ăla gay cu voce mișto! ” – Freddy Mercury, Queen
Cea mai bună trupă din metal ” –Metallica
Astea sunt doar câteva exemple de replici primite când am întrebat persoane, de pe stradă, ce știu despre trupa pe care o poartă.
Mai există, însă, copiii de 14 ani, care nici nu existau în coaiele tatălui când existau acele trupe, dar se ceartă cu tine spunându-ti cum ei sunt fanii adevărați, pentru că au tricou cu trupa respectivă.
Eu dau vina pe firmele de haine gen Pull & Bear sau Bershka pentru că vând tuturor cocalarilor și copiiilor astfel de tricouri. Ar trebui ,obligatoriu, să te întrebe la casă “Câte piese de la această trupă cunoști? “.
Da’ ce , frate, hainele astea mă reprezintă, lasă-ma!”, nu, nu te reprezintă, pentru că ești “habarnist” , dacă vrei ceva care să te reprezinte, poartă un costum de PREZERVATIV, așa cum nu a făcut tatăl tău la timpul potrivit.

 

 

image

Un alt trend promovat de către aceste firme, este “pantalonul post-apocaliptic sau “veteranu’ de smardoiala”, și  “pantalonul Pampers” de obicei purtat de un mini-man de 1metru și o flegmă, ca să pară și mai scurte piciorușele fragile. Bonus: Trening Pampers, și hainele cu 2 mărimi mai mari/mici de la răposatu’

image

   Am și eu pantaloni grunge, adică au un aspect uzat, nu mâncat de câini, d-ăia de te caci pe tine, de râs, nu aș purta nici la bătrânețe când  chiar sunt folositori dacă nu te mai ține sfincterul.

image

Aparent cu cât arăți mai tarnosit și jegarit, cu atât te integrezi mai bine în cercul elitist de cocalari-hipsteri-hobo, iar dacă nu ai tricouri cu trupe…clar, nu ai gusturi…muzicale.

image

Leave a Reply

