” Curva dracu’ “

Pentru că am scris alaltăieri despre femeile psihopate, feminazi și pentru că nu discriminez, azi vom vorbi despre bărbații care nu acceptă “refuzul”.

Sigur ați întâlnit astfel de cazuri, de la cele extreme, care se lasă cu viol, la micile frustrări de pe Facebook. Menționez că nu vorbim aici despre tipele care le spun bărbaților “nu, nu, nu”, dar de fapt e “da, da, da”… Alea-s altă categorie de femei de-evitat.

Recent, am postat despre bijuteriile handmade, făcute de mine si de mama, m-au abordat mulți oameni interesați și treburile au decurs okay, văzut-plăcut-vândut 🙂 Printre acele persoane se numără un tip, care după multe încercări, eșuate, de a mă “scoate la o țigară”, la ora coișpe noaptea, era interesat de un colier. Ca de obicei, voia sa vină la coișpe să îl ia, mă suna de vreo 3 ori pe zi, i-am sugerat să vină la muzeu, unde aveam stand-ul.

Cu toți clienții m-am văzut ori la stand, ori într-un loc de comun acord, faceau pe dracu-n patru, dacă doreau bijuteria. Cel mai mizerabil mi se pare să te dai interesat de un anumit lucru, ca să agăți și când esti luat la bani mărunți, tot tu să te oftici. E o dovadă de disperare și de superficialitate, cine e interesat de tine, va fi interesat și de preocupările tale.

Cazuri similare, pseudo-gamerii, adică acei bărbați care nu au vreo treabă cu gaming-ul, sau cosplay-ul, dar nici nu vor să învețe, doar să pară că știu cu ce se mănâncă, pentru că ei știu destul. În momentul în care îndrăznești să le refuzi invitațiile insistente la cafea, sau mai rău, nu le mai răspunzi, ești o curvă. Curva aia care nu se fute cu ei, curva dracu’.

Am întâlnit această carență și în cazul omului cu care am fost 2 ani de zile; după ce “l-am despărțit de mine”, în termeni amiabili și civilizați, mă trezesc cu block și mesaje de la prieteni comuni, în care îmi spuneau că ma înjură pe la toate colțurile. Asta înseamnă că ai o gravă problemă, care devine mai gravă când ajungi să te asociezi cu puținele persoane la fel de ofticate si te chinui să faci acest lucru vizibil.

Mai există cazul binecunoscut al tipului cu poză în/cu mașina la profil, plin de bani, dar mai transparent decat folia de alimente. Tipul ăla te abordează direct, aducând discutia în direcția lui și a banilor săi. Ghinion, nu toate femeile fac parte din categoria femeilor mentionate în acel articol, altele “mai vrea să și vorbește”.


Da’ de departe, cel mai bun exemplu este violul, pe care am avut neplăcerea să îl trăiesc, din care imi amintesc fragmente, pentru ca fusesem drogată…Printre acele fragmente se numără și repetate “nu-uri”, în zadar. Cândva  voi detalia, poate atunci va înțelege lumea de ce am o mare problema cu propaganda politcally correct.

Incapacitatea de a accepta un “refuz” este o problemă generalizată, în multe sensuri, atât la femei, cât și la bărbați. Și este accentuată de ego-ul umflat, artificial, de către social-media, oamenii ajung să creadă că alți oameni li se cuvin. Acesta se manifestă de la “a nu accepta un argument pertinent”, la “a nu accepta că persoana X nu este interesată”. Învățați să înțelegeți că socializarea forțată este toxică, fiți voi înșivă și încercați abordări mai de bun simț, nu mai scoateți pe toată lumea la “o țigară”, ci la o vorbă.

Leave a Reply

