Ein Mann, ein Avort

​Eu cred că nu e normal să militezi pentru interzicerea avortului. Fiecare femeie trebuie lăsată în pace să decidă.

Să decidă în cunoștință de cauză, să înțeleagă ce înseamnă un avort și să înțeleagă că metodele contraceptive sunt la îndemâna oricui.

De asemenea, nu se vizează interzicerea prin lege a avorturilor, marsu’ ăsta e doar un semnal de alarmă cu privire la acestea. Suntem ţara din Europa cu cea mai mare rată a avorturilor, dublă faţă de media europeană.

Da, da’ prezervativul se poate rupe, deci avort!!!

Deci nu. Pastila de a doua zi este tot contraceptiv și previne fecundarea ovulului. 

Consider că, în secolul în care trăim și în care exista mai multe metode contraceptive, decât metode de îmbunătățire a fertilitatii, avortul este o crimă. Nu discut despre cazurile speciale, în care m-am încadrat și eu. Am folosit o singură dată, in 6 ani de activitate sexuală, pastila de a doua zi: când am fost violată… În rest, am fost destul de deșteaptă încât să mă protejez, să nu umblu cu dubioși care ar vrea să mă lase borțoasă și să îmi cunosc ciclul/corpu’ perfect, încât să știu când pot face sex neprotejat.
Logica și judecata de tipu’ “Nu pot să-l cresc, îl omor!”, este într-adevăr demnă de Evul Mediu. La câte centre maternale, la câți oameni doresc să adopte, la câte rude ai, eu cred ca îl poți aduce pe lume, chiar dacă nu îl vrei tu. 

Femeia tre’ să decidă in privinta corpului ei!!!!!!

Sigur, da’ deja e vorba de un alt corp în corpul femeii respective, dacă nu a avut inteligența și dorința să prevină sarcina, nu are dreptul să ucidă copilu’. 

Că tot se bat feminstele cu pumnii în sunci, poate reusesc ele, cele Pro Avort să strângă în urma unei campanii, toate femeile care au traume în urma avorturilor și suferă. Să ne spuna ele, aceste persoane pro avort, cum să le vindece, cum să le ajute și cat de “ușor” este un avort, atât din punct de vedere fizic, cât și psihic.

În ceea ce privește educația sexuală, aceasta trebuie implementată, cu tot cu videourile despre avort -imagini care te pot afecta emoțional-, cu metodele contraceptive, cu toate bolile transmisibile sexual și efectele lor...poate așa se mai reduce excesul de “zer”al puștimii, care vrea sloboz în pizda, la 14-15 ani…scuzati-mi limbaju’.

Este greu de imaginat că astăzi, în 2017, tinerii nu știu cum să prevină o sarcină. Așa că știind toate acestea și chiar și riscurile unei relații, cred că ceea ce au nevoie, este să învețe sa își asume responsabilitatea unui copil. 

Leave a Reply

